Verzenden

Wanneer je een product via Tapeso besteld betaal je geen verzendkosten, dit geldt voor het volledige assortiment. Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer je een product thuis kunt verwachten. Bijna al onze producten zijn op voorraad en worden direct verzonden. Al onze producten zijn gekoppeld aan een live voorraad zo word je per product op de hoogte gebracht. Sommige producten hebben een geschatte levertijd van bijvoorbeeld: ‘1-2 dagen’. Dit betekent dat de bestelling vanuit het buitenland wordt verzonden waardoor de koerier geen exacte dag durft aan te geven. Het is verstandig om de trackingcode te volgen welke wij jou sturen bij elke bestelling.

Retourneren

Retourneren is gratis voor ons volledige assortiment. Heb je een vloerkleed besteld, maar is het toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je het binnen 30 dagen gratis retourneren. Nadat wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de heen- en terugzending naar jou terug. Je mag het kleed natuurlijk uit de verpakking halen om het thuis rustig te kunnen bekijken. Het is wel van belang dat het kleed in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd. Het mag dus geen vlekken bevatten of vies zijn. Het kleed dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd, zodat het niet tijdens het transport naar ons vuil wordt

Retourneren

Mag het terug?

Wanneer je respectvol omgaat met onze producten kan het altijd terug. Je mag het uit de verpakking halen en het hoeft niet persé in originele verpakking teruggestuurd te worden. Toch is het wel handig om deze eventjes te bewaren wanneer je nog niet zeker bent van je product. Bij een antislip onderkleed is het verstandig deze in de originele verpakking te laten, deze kunnen we namelijk niet meer verkopen wanneer deze vies is.

Wanneer je een kleed uitprobeert is het verstandig om eerst even te stofzuigen, zodat je het kleed in een hygiënisch verantwoorde omgeving kan neerleggen.

De volgende artikelen mogen niet geretourneerd worden:

  • Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

1: Neem contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

2: Je ontvangt van ons een retourzegel die je op het vloerkleed kunt bevestigen.

3: Pak het kleed alstublieft goed in. Het is erg belangrijk dat ook de randen goed zijn verpakt, zodat het kleed niet kan beschadigen of vuil worden tijden het retourtransport.

4: Het kleed mag worden afgegeven bij een van de retourpunten die wij aan jou doorgeven. Mocht je niet de juiste vervoersmiddelen hebben om een groot vloerkleed naar een retourpunt te brengen dan is dit geen probleem. Wij kijken dan samen naar een passende mogelijkheid voor jou.

5: Zodra we het kleed in goede staat hebben ontvangen krijg je per ommegaande het geld teruggestort.

Is retourneren gratis?

Ja dit is gratis. Heb je een vloerkleed besteld, maar is het toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je het binnen 30 dagen gratis retourneren. Nadat wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de heen- en terugzending naar jou terug. Je mag het kleed natuurlijk uit de verpakking halen om het thuis rustig te kunnen bekijken. Het is wel van belang dat het kleed in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd. Het mag dus geen vlekken bevatten of vies zijn. Het kleed dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd, zodat het niet tijdens het transport naar ons vuil wordt

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling retour te sturen?

Je hebt na ontvangst van het product 30 dagen de tijd om deze retour te melden. Wij zullen je dan een retourlabel toezenden per mail. Na ontvangst van ons retourlabel heb je tot 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Wanneer wordt ik terugbetaald?

Nadat wij het product in goede orde hebben ontvangen, doen we ons uiterste best om jou zo snel als mogelijk terug te betalen. Je krijgt het volledige bedrag teruggestort op je rekening inclusief de kosten voor de heen en terugzending.

Contact opnemen

Kunnen we jou ergens mee helpen? Neem gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om jou altijd de beste service te bieden. Zo helpt ons vriendelijke team je graag bij een vraag over je bestelling. Maar we kunnen je bijvoorbeeld ook helpen met advies over welk accessoire het best in jouw interieur past.

Hoe neem ik contact op?

Per email:
[email protected]

Per telefoon:
0512-788105

Per chat:
Zijn we online? klik dan op het chat icoontje om met een medewerker te chatten.