Verzenden & retouren

Gratis verzending

Wanneer je een product via Tapeso besteld betaal je geen verzendkosten boven de 70 euro, dit geldt voor het volledige assortiment. Voor bestellingen onder dat bedrag, wordt €4,95 verzendkosten gerekend.

Levertijd

Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer je een product thuis kunt verwachten. Bijna al onze producten zijn op voorraad en worden direct verzonden. Al onze producten zijn gekoppeld aan een live voorraad. Hierdoor zie je op de productpagina wat de levertijd is. Het is verstandig om de trackingcode te volgen die wij jou sturen bij elke bestelling.

 

Gratis retourneren

Lees hieronder de veelgestelde vragen over retourneren of meld je product hieronder retour.

Veelgestelde vragen

Is retourneren gratis?

Ja, onze retourservice is altijd gratis. Heb je een vloerkleed besteld, maar is het toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je het binnen 30 dagen gratis retourneren.

Je mag het kleed natuurlijk uit de verpakking halen om het thuis rustig te kunnen bekijken. Het is wel van belang dat het kleed in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd. Het mag dus geen vlekken bevatten of vies zijn. Het kleed dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd, zodat het niet tijdens het transport naar ons vuil wordt

Mag het terug?

Wanneer je respectvol omgaat met onze producten kan het altijd terug. Je mag het uit de verpakking halen en het hoeft niet persé in originele verpakking teruggestuurd te worden. Toch is het wel handig om deze eventjes te bewaren wanneer je nog niet zeker bent van je product. Bij een antislip onderkleed is het verstandig deze in de originele verpakking te laten, deze kunnen we namelijk niet meer verkopen wanneer deze vies is.

Wanneer je een kleed uitprobeert is het verstandig om eerst even te stofzuigen, zodat je het kleed in een hygiënisch verantwoorde omgeving kan neerleggen.

Deze artikelen mogen niet geretourneerd worden:

  • Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

1: Meld de retour hieronder aan aan met je bestelnummer en e-mailadres en doorloop de stappen.

2: Je ontvangt van ons een retourzegel die je op het vloerkleed kunt bevestigen.

3: Pak het kleed alstjeblieft goed in. Het is erg belangrijk dat ook de randen goed zijn verpakt, zodat het kleed niet kan beschadigen of vuil worden tijden het retourtransport.

4: Het kleed mag worden afgegeven bij een van de retourpunten die wij aan jou doorgeven, dit is gratis. Mocht je niet de juiste vervoersmiddelen hebben om een groot vloerkleed naar een retourpunt te brengen dan is dit geen probleem. Het kleed kan namelijk ook worden afgehaald. Hier geldt wel een meerprijs van €10,-

5: Zodra we het kleed in goede staat hebben ontvangen krijg je het geld teruggestort.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling retour te sturen?

Je hebt na ontvangst van het product 30 dagen de tijd om deze retour te melden. Wij zullen je dan een retourlabel toezenden per mail. Na ontvangst van ons retourlabel heb je tot 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Wanneer word ik terugbetaald?

Zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de retour in goede staat hebben ontvangen, krijg je je geld teruggestort via hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.