Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer je een product thuis kunt verwachten. Bijna al onze producten zijn op voorraad en worden direct verzonden. Al onze producten zijn gekoppeld aan een live voorraad zo word je per product op de hoogte gebracht. Sommige producten hebben een geschatte levertijd van bijvoorbeeld: ‘1-2 dagen’. Dit betekent dat de bestelling vanuit het buitenland wordt verzonden waardoor de koerier geen exacte dag durft aan te geven. Het is verstandig om de trackingcode te volgen welke wij jou sturen bij elke bestelling.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
  • iDEAL
  • PayPal
  • Credit card
  • Bankoverschrijving Na ontvangst van de betaling zullen wij jouw order versturen. Bij deze betaalmethode controleren wij handmatig of jouw betaling is ontvangen. De verwerkingstijd van uw bestelling is hierdoor dus iets langer.
  • Achterafbetaling via Klarna Via Klarna kunt jij achteraf betalen. De betaaltermijn van achterafbetalingen is 14 dagen na ontvangst van het product.
  • Bancontact / Mister Cash
  • Belfius Direct Net
  • KBC / CBC
  • Sofort Banking
  • Bitcoin

We bieden een ruim aanbod aan betaalmethodes, zodat jij altijd de betalingsmethode vindt die bij jouw wensen past. Staat de gewenste betaaloptie er niet bij? Neem gerust contact met ons op!

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

1: Neem contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

2: Je ontvangt van ons een retourzegel die je op het vloerkleed kunt bevestigen.

3: Pak het kleed alstublieft goed in. Het is erg belangrijk dat ook de randen goed zijn verpakt, zodat het kleed niet kan beschadigen of vuil worden tijden het retourtransport.

4: Het kleed mag worden afgegeven bij een van de retourpunten die wij aan jou doorgeven. Mocht je niet de juiste vervoersmiddelen hebben om een groot vloerkleed naar een retourpunt te brengen dan is dit geen probleem. Wij kijken dan samen naar een passende mogelijkheid voor jou.

5: Zodra we het kleed in goede staat hebben ontvangen krijg je per ommegaande het geld teruggestort.

Is retourneren gratis?

Ja dit is gratis. Heb je een vloerkleed besteld, maar is het toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je het binnen 30 dagen gratis retourneren. Nadat wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de heen- en terugzending naar jou terug. Je mag het kleed natuurlijk uit de verpakking halen om het thuis rustig te kunnen bekijken. Het is wel van belang dat het kleed in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd. Het mag dus geen vlekken bevatten of vies zijn. Het kleed dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd, zodat het niet tijdens het transport naar ons vuil wordt

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Wij brengen jou op de hoogte per mail via een trackingcode. Niet ontvangen? Check de spam-box van jouw mail voor de zekerheid of neem contact op met ons vriendelijke service-team. Sommige bestellingen worden vanuit het buitenland verzonden, hierbij is het lastig om een exacte dag aan te geven. Vaak heeft dit 1 dag speling.

Betaal ik verzendkosten?

Alle bestellingen worden gratis verzonden. Je hoeft dus geen verzendkosten te betalen. Ook voor het retourneren betaal je geen kosten.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, achterafbetaling bij Tapeso is mogelijk. Om voor achterafbetaling te kiezen selecteer je “Klarna Pay later” in de winkelmand. Na ontvangst van het product ontvang je de rekening per e-mail. De betalingstermijn van achteraf betalen is 14 dagen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ja dit is mogelijk, neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Contact opnemen

Kunnen we jou ergens mee helpen? Neem gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om jou altijd de beste service te bieden. Zo helpt ons vriendelijke team je graag bij een vraag over je bestelling. Maar we kunnen je bijvoorbeeld ook helpen met advies over welk accessoire het best in jouw interieur past.

Hoe neem ik contact op?

Per email:
[email protected]

Per telefoon:
0512-788105

Per chat:
Zijn we online? klik dan op het chat icoontje om met een medewerker te chatten.