Veelgestelde vragen

Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer je een product thuis kunt verwachten. Bijna al onze producten zijn op voorraad en worden direct verzonden. Al onze producten zijn gekoppeld aan een live voorraad zo word je per product op de hoogte gebracht. Sommige producten hebben een geschatte levertijd van bijvoorbeeld: ‘1-2 dagen’. Dit betekent dat de bestelling vanuit het buitenland wordt verzonden waardoor de koerier geen exacte dag durft aan te geven. Het is verstandig om de trackingcode te volgen welke wij jou sturen bij elke bestelling.

  • iDEAL
  • PayPal
  • Credit card
  • Bankoverschrijving Na ontvangst van de betaling zullen wij jouw order versturen. Bij deze betaalmethode controleren wij handmatig of jouw betaling is ontvangen. De verwerkingstijd van uw bestelling is hierdoor dus iets langer.
  • Achterafbetaling via Klarna Via Klarna kunt jij achteraf betalen. De betaaltermijn van achterafbetalingen is 14 dagen na ontvangst van het product.
  • Bancontact / Mister Cash
  • Belfius Direct Net
  • KBC / CBC
  • Sofort Banking

We bieden een ruim aanbod aan betaalmethodes, zodat jij altijd de betalingsmethode vindt die bij jouw wensen past. Staat de gewenste betaaloptie er niet bij? Neem gerust contact met ons op!

Retour online aanmelden

  • Ga naar onze retourpagina
  • Klik op de knop “Gratis retourlabel aanvragen” Vul je gegevens in, selecteer de artikelen die je retour wilt sturen, en doorloop de stappen
  • Je ontvangt van ons een retourzegel

Verpakking

  • Pak het kleed alstjeblieft goed in. Het is erg belangrijk dat ook de randen goed zijn verpakt, zodat het kleed niet kan beschadigen of vuil worden tijden het retourtransport
  • Plak de retourlabel over het oude etiket op de verpakking

Verzending

  • Het kleed mag worden afgegeven bij een van de retourpunten die wij aan jou doorgeven, dit is gratis
  • Mocht je niet de juiste vervoersmiddelen hebben om een groot vloerkleed naar een retourpunt te brengen dan is dit geen probleem. Het kleed kan namelijk ook worden afgehaald. Hier geldt wel een meerprijs van €10,-

Verrekening

  • Zodra we het kleed in goede staat hebben ontvangen krijg je het geld teruggestort
  • Hiervan krijg je per e-mail een bevestiging

Ja dit is gratis. Heb je een vloerkleed besteld, maar is het toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je het binnen 30 dagen gratis retourneren. Nadat wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de heen- en terugzending naar jou terug. Je mag het kleed natuurlijk uit de verpakking halen om het thuis rustig te kunnen bekijken. Het is wel van belang dat het kleed in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd. Het mag dus geen vlekken bevatten of vies zijn. Het kleed dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd, zodat het niet tijdens het transport naar ons vuil wordt

Wij brengen jou op de hoogte per mail via een trackingcode. Niet ontvangen? Check de spam-box van jouw mail voor de zekerheid of neem contact op met ons vriendelijke service-team. Sommige bestellingen worden vanuit het buitenland verzonden, hierbij is het lastig om een exacte dag aan te geven. Vaak heeft dit 1 dag speling.

Alle bestellingen worden gratis verzonden boven de €70,-. Voor bestellingen onder dat bedrag, wordt €4,95 verzendkosten gerekend. Voor het retourneren betaal je geen kosten.

Ja, achterafbetaling bij Tapeso is mogelijk. Om voor achterafbetaling te kiezen selecteer je “Klarna Pay later” in de winkelmand. Na ontvangst van het product ontvang je de rekening per e-mail. De betalingstermijn van achteraf betalen is 14 dagen.

Ja dit is mogelijk, neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Helaas hebben we geen showroom, maar je kunt onze vloerkleden binnen 30 dagen gratis retourneren als ze niet bij je interieur passen.

Nee, we bieden geen staaltjes, maar je kunt onze vloerkleden binnen 30 dagen gratis retourneren als ze niet bij je interieur passen.

Nee, we verkopen alleen de formaten die op onze website vermeld staan.

Contact opnemen

Kunnen we jou ergens mee helpen? Neem gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om jou altijd de beste service te bieden. Zo helpt ons vriendelijke team je graag bij een vraag over je bestelling. Maar we kunnen je bijvoorbeeld ook helpen met advies over welk accessoire het best in jouw interieur past.

Contact
E-mailadres  
Naam  
Categorie   
Onderwerp  
Je vraag   
   

Per telefoon:
0512-788105

Per chat:
Zijn we online? klik dan op het chat icoontje om met een medewerker te chatten.