Ook interessant

Bestelbevestiging

Wanneer u een vloerkleed heeft besteld wilt u natuurlijk op de hoogte gehouden worden van de bezorgstatus. Daarom krijgt u direct na aankoop van uw vloerkleed een bestelbevestiging naar uw e-mailadres. Deze bevestiging wordt naar u verzonden per e-mail. Op deze manier kunt u de details van uw bestelling nog eens rustig doorlezen.

Betaal ik verzendkosten?

Alle bestellingen worden gratis naar u verzonden. U hoeft dus geen verzendkosten te betalen. Ook voor het retourneren betaald u geen kosten.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Al onze producten leveren wij gratis thuis bij u af. Voor de perfecte bezorgervaring werken wij samen met de koeriers van GLS en DPD zodat uw vloerkleed zo snel en goed mogelijk bij u wordt bezorgd. Wanneer het kleed is verzonden ontvangt u de trackingcode per e-mail. Hiermee kunt u de status van uw bestelling in de gaten houden. Aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen wanneer u vragen heeft over de bezorging van uw vloerkleed.

Wat is de levertijd van mijn vloerkleed?

Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer u het vloerkleed thuis kunt verwachten. Bijna alle kleden zijn op voorraad en worden direct naar u verzonden.
Andere kleden bestellen wij eerst bij de leverancier. Hierdoor is de levertijd van deze kleden iets langer.
De levertijd vindt u voor elk kleed terug op de productpagina. U wordt dus direct bij het bekijken van het product over de levertijd geïnformeerd.
Wanneer u al een kleed heeft besteld, kunt u de informatie over de levertijd terugvinden in de bestelbevestiging. Deze bevestiging ontvangt u per e-mail na het afronden van uw bestelling.