Over ons

Wij van Tapeso zijn in 2013 begonnen met het online verkopen van vloerkleden. Vanuit ons pand in Drachten sturen wij kleden door heel Europa. Door ons gevarieerde aanbod vindt u bij ons altijd het juiste kleed. We bieden vloerkleden voor elk budget, en in elke stijl en motief. Wij leveren vloerkleden van merken zoals Louis de Poortere, Brink & Campman, Mint Rugs, Bougari, en meer.

Kamerbreed tapijt

Via onze leveranciers leveren wij ook kamerbreed tapijt. Er zijn veel mogelijkheden voor woningen, maar ook voor kantoren. We bieden een ruim assortiment aan kamerbreed tapijt en projecttapijt maar ook vinyl en projectvinyl. Het product op locatie leggen behoort ook tot de mogelijkheden.
Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Projectinrichting

Een vloerkleed nodig voor uw kantoor, ontvangstruimte, sanitaire ruimte, of horecagelegenheid? Bij Tapeso vindt u altijd het juiste vloerkleed. Wij helpen u graag bij het zoeken naar het juiste vloerkleed dat precies past bij uw wensen.

Ook voor de horeca bieden we een passend assortiment aan producten. We denken graag met u mee voor de beste oplossingen in uw zaak. Hierbij letten we niet alleen op uitstraling van de producten, maar ook op hygiënische aspecten. Een vloerkleed moet er natuurlijk niet alleen mooi uit zien, maar moet ook eenvoudig schoon te maken zijn. Hierin bieden wij een ruime keuze.

Bulkbestellingen

Wanneer u grotere aantallen vloerkleden afneemt kunnen wij u interessante kortingen bieden. Dit kan interessant zijn voor u als winkelier of zakelijke klant, maar ook bij grotere bestellingen als particulier.

Interieurarchitecten

Bent u interieurarchitect? Wij staan u graag met raad en daad bij. We bieden een ruim assortiment aan kleuren en stijlen vloerkleden. Hierdoor vindt u altijd het juiste vloerkleed voor uw klant. Wanneer u meerdere kleden bij ons inkoopt zijn er gereduceerde tarieven mogelijk. We maken in dat geval graag een offerte op maat. Het juiste kleed niet gevonden? We helpen u graag met zoeken van een passend kleed via ons uitgebreide netwerk van leveranciers. Ook wanneer u meubelen, kamerbreed tapijt, of vinyl zoekt bent u bij ons aan het juiste adres. Neem gerust contact met ons op!

Extra garantie op vlekken

Waar geleefd wordt, wordt ook wel eens gemorst. Een vlek op een vloerkleed is dus snel gemaakt. Tapeso heeft hier een oplossing voor: Protexx. We bieden verschillende beschermingspakketten aan om uw vloerkleed in optimale staat te houden.
Beschermingsset Protexx basis: deze textielbeschermer zorgt ervoor dat uw vloerkleed optimaal is beschermd tegen substanties op basis van water, olie, of vet. Na het insprayen is het kleed vlekwerend en waterafstotend.
Beschermingsset Protexx met 3 jaar garantie: deze textielbeschermer zorgt ervoor dat uw vloerkleed optimaal is beschermd tegen vlekken op basis van water, olie, of vet. Na het insprayen is het kleed vlekwerend en waterafstotend. Uw kleed blijft gegarandeerd 3 jaar vlekvrij. Mocht er in deze periode toch een vlek in uw kleed komen, dan wordt dit gratis hersteld.

Beschermingsset Protexx met 5 jaar garantie: deze textielbeschermer zorgt ervoor dat uw vloerkleed optimaal is beschermd tegen vlekken op basis van water, olie, of vet. Na het insprayen is het kleed vlekwerend en waterafstotend. Uw kleed blijft gegarandeerd 5 jaar vlekvrij. Mocht er in deze periode toch een vlek in uw kleed komen, dan wordt dit gratis hersteld.

De beschermingslaag is eenvoudig zelf thuis aan te brengen. Protexx service is alleen aan te schaffen bij aankoop van uw nieuwe vloerkleed.

Wat mag ik verwachten van de garantie?

U mag verwachten dat wij u een deugdelijk product leveren. De wettelijke garantie verschilt per product. Zo mag u van een vloerkleed van €500 natuurlijk verwachten dat het langer meegaat dan een vloerkleed dat €25 kost. Bij duurdere kleden is er bovenop de wettelijke garantietermijn vaak ook nog een fabrieksgarantie van de producent zelf.

Omdat de garantie voor elk product verschilt, is het onmogelijk om hier de garantietermijn voor elk product weer te geven. Neem gerust contact met ons op wanneer u vragen heeft over de garantie van uw vloerkleed.

Hoe werkt retourneren?

1: neem contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

2: U ontvangt van ons een retourzegel die u op het vloerkleed kunt bevestigen.

3: Pakt u het kleed alstublieft goed in? Het is erg belangrijk dat ook de randen goed zijn verpakt, zodat het kleed niet kan beschadigen of vuil worden tijden het retourtransport.

4: Het kleed mag worden afgegeven bij een van de retourpunten die wij aan u doorgeven. Mocht u niet de juiste vervoersmiddelen hebben om een groot vloerkleed naar een retourpunt te brengen dan is dit geen probleem. Wij kijken dan samen met u naar een passende mogelijkheid voor u.

5: Zodra we het kleed in goede staat hebben ontvangen krijgt u per ommegaande het geld teruggestort.

Hoe lang kan ik retourneren?

Heeft u een vloerkleed besteld, maar is het toch niet helemaal wat u ervan had verwacht? Dan mag u het binnen 30 dagen gratis retourneren. Nadat wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de heen- en terugzending naar u terug. U mag het kleed natuurlijk uit de verpakking halen om het thuis rustig te kunnen bekijken. Het is wel van belang dat het kleed in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd. Het mag dus geen vlekken bevatten of vies zijn. Het kleed dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd, zodat het niet tijdens het transport naar ons vuil wordt.

Kan ik een vloerkleed bezichtigen of afhalen?

Lastig om van een plaatje op uw computer te bezichtigen? Wilt u het vloerkleed toch van te voren even echt zien en voelen? Dat kan uiteraard! U bent op afspraak van harte welkom om bij ons vloerkleden te komen bezichtigen. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op. Wij kijken dan voor u na of de gewenste vloerkleden bij ons op voorraad zijn.

Wat is de levertijd van mijn vloerkleed?

Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer u het vloerkleed thuis kunt verwachten. Bijna alle kleden zijn op voorraad en worden direct naar u verzonden.
Andere kleden bestellen wij eerst bij de leverancier. Hierdoor is de levertijd van deze kleden iets langer.
De levertijd vindt u voor elk kleed terug op de productpagina. U wordt dus direct bij het bekijken van het product over de levertijd geïnformeerd.
Wanneer u al een kleed heeft besteld, kunt u de informatie over de levertijd terugvinden in de bestelbevestiging. Deze bevestiging ontvangt u per e-mail na het afronden van uw bestelling.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Al onze producten leveren wij gratis thuis bij u af. Voor de perfecte bezorgervaring werken wij samen met de koeriers van GLS en DPD zodat uw vloerkleed zo snel en goed mogelijk bij u wordt bezorgd. Wanneer het kleed is verzonden ontvangt u de trackingcode per e-mail. Hiermee kunt u de status van uw bestelling in de gaten houden. Aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen wanneer u vragen heeft over de bezorging van uw vloerkleed.

Betaal ik verzendkosten?

Alle bestellingen worden gratis naar u verzonden. U hoeft dus geen verzendkosten te betalen. Ook voor het retourneren betaald u geen kosten.

Bestelbevestiging

Wanneer u een vloerkleed heeft besteld wilt u natuurlijk op de hoogte gehouden worden van de bezorgstatus. Daarom krijgt u direct na aankoop van uw vloerkleed een bestelbevestiging naar uw e-mailadres. Deze bevestiging wordt naar u verzonden per e-mail. Op deze manier kunt u de details van uw bestelling nog eens rustig doorlezen.

Kan ik achteraf betalen?

Achterafbetaling bij Tapeso is mogelijk bij een bedrag tot €750. Om voor achterafbetaling te kiezen selecteert u “achteraf betalen met Billink” in de winkelmand. Na ontvangst van het product ontvangt u de rekening per e-mail. De betalingstermijn van achteraf betalen is 14 dagen.

Hulp bij het zoeken

Twijfelt u over het soort vloerkleed? Lees HIER onze blog met tips voor het selecteren van uw perfecte vloerkleed. Aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen, want wij helpen u graag bij het uitzoeken van een passend vloerkleed.

Het juist vloerkleed selecteren

Bovenin het menu bij “vloerkleden” kunt u een selectie maken voor het juiste soort vloerkleed. Daarnaast kunt u ons uitgebreide filter gebruiken. Met dit filter kunt u bijvoorbeeld op kleur, type vloerkleed, materiaal, prijs per vierkante meter, of merk zoeken.

Welk vloerkleed past bij mijn inrichting?

Onze experts hebben speciaal voor u een ruim assortiment aan vloerkleden geselecteerd. Op onze website vindt u vloerkleden in zo veel mogelijk maten, soorten, designs, en kleuren. Zo vindt u altijd het juiste vloerkleed voor de juiste prijs.

Algemene voorwaarden

INHOUDSOPGAVE

  1. Definities
  2. Identiteit van de ondernemer
  3. Toepasselijkheid
  4. Het aanbod
  5. De overeenkomst
  6. Herroepingsrecht
  7. Kosten in geval van herroeping
  8. De prijs
  9. Conformiteit en garantie
  10. Levering en uitvoering
  11. Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
  12. Betaling
  13. Klachtenregeling
  14. Geschillen
  15. Bescherming persoonsgegevens

ARTIKEL 1 – DEFINITIES

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
  5. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
  6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  7. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  8. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  9. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

ARTIKEL 2 – IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

PS: E-commerce, gevestigd op Lavendelheide 6G te Drachten

Telefoonnummer: 0512-788105
E-mailadres: [email protected]

KvK-nummer: 62783661
Btw-identificatienummer: NL854955525B01


ARTIKEL 3 – TOEPASSELIJKHEID

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke totstandgekomen overeenkomst tussen ondernemer en consument.
  2. Voordat de overeenkomst wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld, op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
  3. Door het sluiten van de overeenkomst, gaat de klant akkoord met de algemene voorwaarden.
  4. De algemene inkoopvoorwaarden van de afnemer gelden niet, tenzij wij een schriftelijke overeenkomst sturen met onze instemming. De aanvaarding van bestelformulieren, leveringsnota’s of het zenden van een orderbevestiging houden nooit in dat wij de inkoopvoorwaarden van de afnemer aanvaarden.

ARTIKEL 4 – HET AANBOD

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een zo volledig en zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. De gebruikte afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    • De productprijs: voor producten geld de prijs die op de dag van bestelling gerekend wordt. Die prijs is inclusief 21% BTW, tenzij anders vermeld;
    • de kosten van de aflevering: €9.95, tenzij anders vermeld;
    • de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
    • Herroepingsrecht: de consument heeft 14 dagen om het product te retourneren; zie artikel 6.
    • de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
    • op welke wijze de geargiveerde overeenkomst na de totstandkoming voor de consument te raadplegen is;
    • de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;

ARTIKEL 5 – DE OVEREENKOMST

  1. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  2. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  3. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie meesturen:
    • het vestigingsadres van de onderneming;
    • de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken;
    • de informatie over garanties en bestaande service na aankoop.

ARTIKEL 6 – HERROEPINGSRECHT

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Voor de consument individueel samengestelde (op maat gemaakte) producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Houdt u er alstublieft rekening mee dat bij deze producten afwijkingen in de afmetingen tot enkele centimeters kunnen optreden.
  4. Retouradres producten: Tapeso, Drachtster Heawei 33, 9213VE De Wilgen

ARTIKEL 7 – KOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

ARTIKEL 8 – DE PRIJS

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
  2. De in het aanbod van producten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  3. Voordat u uw bestelling bevestigt krijgt u een overzicht met de totale kosten, inclusief verzendkosten.

ARTIKEL 9 – CONFORMITEIT EN GARANTIE

Tapeso staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst met de de in het aanbod vermelde specificaties. De garantie op producten komt overeen met de fabrieksgarantietermijn, wat verschilt per product. Garantie geldt niet wanneer het product opzettelijk beschadigd is, of onjuist gebruikt is.


ARTIKEL 10 – LEVERING EN UITVOERING

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt. Wanneer uw tapijt niet bezorgd kan worden door foutief opgegeven adresgegevens, brengen wij €30 in rekening voor het opnieuw aanbieden. Dit op nepbestellingen te voorkomen.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

ARTIKEL 11 – DUURTRANSACTIES: DUUR, OPZEGGING EN VERLENGING

Opzegging

  1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
    • te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
    • tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
    • altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.

Verlenging

  1. Een overeenkomst die voor bepaalde  tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
  2. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde  tijd  is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  3. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
  4. Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement)  wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

Duur

  1. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

ARTIKEL 12 – BETALING

Aangeboden betaalmogelijkheden op Tapeso.nl zijn:
iDeal, PayPal, Mr Cash, bankoverboeking (allen vooraf te betalen)
Achterafbetaling via Billink.
Betaling via Billink dient binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen. Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incasso van vorderingen en toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van aangesloten organisaties. Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor betalen op rekening te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een contractuele rente van 0,75% per maand (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen. Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Deze kosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 75 euro. Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.


ARTIKEL 13 – KLACHTENREGELING

  1. Tapeso.nl beschikt over een klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten kunnen zowel teledfonisch, schriftelijk, of per e-mail worden ingediend.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

ARTIKEL 14 – GESCHILLEN

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.


ARTIKEL 15 – BESCHERMING PERSOONSGEGEVENS

  1. Tapeso.nl doet alles in zijn macht om persoonsgegevens van klanten te beschermen. Persoonsgegevensbescherming wordt getoetst aan de wet bescherming persoonsgegevens.
  2. Van toepassing bij achteraf betaling via Billink:
    De persoonsgegevens en/of bedrijfsgegevens die Tapeso.nl in het kader van de bedrijfsvoering verwerkt, worden (mede) door haar dan wel door derden aan wie de vorderingen gecedeerd (overgedragen) worden gebruikt voor of bij:

    • risicoanalyses
    • de voorkoming, opsporing en bestrijding van fraude of onregelmatigheden

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

  • iDEAL
  • PayPal
  • Credit card
  • Bankoverschrijving

Na ontvangst van de betaling zullen wij uw order versturen. Bij deze betaalmethode controleren wij handmatig of uw betaling is ontvangen. De verwerkingstijd van uw bestelling is hierdoor dus iets langer.

 

  • Achterafbetaling via Billink

Via Billink kunt u achteraf betalen tot een bedrag van €750. De betaaltermijn van achterafbetalingen is 14 dagen na ontvangst van het product.

 

  • Bancontact / Mister Cash
  • Belfius Direct Net
  • KBC / CBC
  • Sofort Banking
  • Bitcoin

 

We bieden een ruim aanbod aan betaalmethodes, zodat u altijd de betalingsmethode vindt die bij uw wensen past. Staat de gewenste betaaloptie er niet bij? Neem gerust contact met ons op!